پهپاد نقشه برداری فانتوم 4 حسگر 1 اینچی CMOS P4P V2.0 عکس‌های با کیفیت بالا با 20 مگاپیکسل و فیلم‌های 4K با 60 فریم در ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند. P4P V2.0 همراه خلاق ایده آل برای هر عکاس و فیلمساز است. OcuSync 2.0 انتقال قابل اعتماد و پایدار HD را تضمین می کند، در حالی که تشخیص موانع 5 طرفه امنیت بیشتری را فراهم می کند. کنترل از راه دور ویژه با صفحه نمایش یکپارچه عملکرد بهینه تری را با حداکثر دقت ارائه می دهد. [1] تعدادی از عملکردهای هوشمند، اجرای مانورهای پروازی نفس گیر را ساده می کند. P4P V2.0 راه حلی همه جانبه برای عکاسی هوایی حرفه ای است.

پهپاد نقشه برداری

کیفیت 4K

سیستم انتقال OcuSync 2.0

سنسور تشخیص مانع

تشخیص مانع از 5 جهت

سنسور دوربین 1 اینچی

سنسور 1 اینچی

کرکره میکانیکی

کرکره میکانیکی

30 دقیقه پرواز

30 دقیقه پرواز

لنز پهپاد نقشه برداری

فوق العاده قدرتمند

دوربین گیمبال شگفت انگیز

دوربین هلی شات نقشه برداری یکپارچه دارای سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی و شاتر مکانیکی است که از اعوجاج ناخواسته ناشی از اثر شاتر غلتشی جلوگیری می کند. سنسور پیشرفته با پردازش تصویر قدرتمند تمام جزئیات را حفظ می کند و تضمین می کند که حاشیه کافی برای پس پردازش وجود دارد.

لنز با زاویه دید عریض f/2.8 عکس‌ها و فیلم‌های واضح، دقیق و زنده را با وضوح رنگ بالا تضمین می‌کند.

مقایسه سنسور پهپاد

فیلم های حرفه ای با کیفیت 4K

سیستم پردازش تصویر امکان ضبط ویدیو با حداکثر رزولوشن 4096×2160 (سینما/DCI 4K) با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 100 مگابیت بر ثانیه را فراهم می کند – این فرمت حرکت آهسته با وضوح بالا را در پس پردازش امکان پذیر می کند. ضبط‌ها با نمایه رنگی D-Log فشرده شده با H.265 کیفیت مطلوب و حرفه‌ای را با محدوده دینامیکی بالا (HDR) ارائه می‌کنند.

D-Log

پروفایل رنگی

فریم بر ثانیه 4K/60

نرخ فریم

100 مگابیت بر ثانیه

نرخ داده

کرکره مکانیکی

هلی شات نقشه برداری را می توان در محیط های بسیار متنوعی انجام داد و چشم اندازهای باورنکردنی ایجاد کرد، از مناظر آرام گرفته تا مسابقات اتومبیلرانی هیجان انگیز. شاتر مکانیکی اثر شاتر نورد را حذف می کند، که می تواند منجر به اعوجاج ناخواسته هنگام عکاسی از سوژه های سریع یا در سرعت های پرواز بالا شود. با فعال شدن شاتر الکترونیکی، حالت پشت سر هم تا 14 فریم در ثانیه را با 20 مگاپیکسل کامل ارائه می دهد – بنابراین دیگر هیچ لحظه ای از دست نمی رود.

عملکرد فوق العاده پرواز

پهپاد نقشه برداری فانتوم 4 ، حالت های مختلف پرواز کاربر پسند P4P V2.0 تجربه پرواز و ضبط را آسان و راحت می کند. جابه‌جایی آسان بین حالت‌های پرواز به خلبان‌ها نمایه کنترل مناسبی برای عکس‌هایشان می‌دهد – چه عکس‌های ثابت نرم، چه کنترل‌های آسان یا حداکثر سرعت. کنترل بصری و حداکثر سرعت 72 کیلومتر در ساعت امکان ضبط حتی پیچیده را فراهم می کند.

FlightAutonomy یک سیستم پیشرفته برای اتوماسیون پرواز ایمن و هوشمند است. این سیستم به فیلمسازان آرامش خاطر می دهد – حتی در هنگام اجرای نماهای پیچیده تر. داده های ضروری در زمان واقعی از طریق نمای محیطی و نقشه سه بعدی ارائه می شود. IMUها و قطب نماهای اضافی داده های مهم را تجزیه و تحلیل می کنند و خطاهای احتمالی را رد می کنند که منجر به بهبود کلی در پرواز می شود. تشخیص موانع در پنج جهت پروازهای ایمن تر و تجربه بهتر پرواز را تضمین می کند. [2]

امنیت پرواز گسترده

کنترل از راه دور P4P V2.0 از OcuSync 2.0 استفاده می کند، که از مالتی پلکسی تقسیم زمانی برای ارسال سیگنال های کنترلی و دریافت جریان ویدئو به طور همزمان استفاده می کند – این امکان انتقال زنده ویدیوها با حداکثر کیفیت 1080p را در فاصله ای تا حداکثر فراهم می کند. 10 کیلومتر. [3] OcuSync 2.0 از فرکانس های 2.4 و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و به طور خودکار محدوده فرکانس را با کمترین تداخل – حتی در طول پرواز – انتخاب می کند که همیشه کیفیت انتقال بهینه را تضمین می کند. برای تجربه ای حتی فراگیرتر، OcuSync 2.0 همچنین به DJI Google اجازه می دهد تا به صورت بی سیم به P4P V2.0 متصل شود.

انتقال تصویر OcuSync 2.0 در HD

کنترل از راه دور بصری

صفحه نمایش بسیار روشن حتی در نور مستقیم خورشید نیز رنگ های زنده ای را نشان می دهد. به لطف برنامه یکپارچه DJI GO 4، کنترل از راه دور کاربرپسندتر است و با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه جداگانه صرفه جویی می کند. کنترل از راه دور انواع رابط ها را در ترکیب با عمر باتری تا پنج ساعت ادغام می کند و P4P V2.0 را به یک راه حل جامع برای همه عکس های هوایی تبدیل می کند. [4]

باتری هوشمند پرواز

زمانی که سطح باتری فعلی پهپاد ممکن است برای بازگشت به نقطه برخاستن در کوتاه ترین مسیر ممکن کافی نباشد، برنامه هشداری را نمایش می دهد. علاوه بر این، سیستم مدیریت باتری پیشرفته از شارژ بیش از حد و تخلیه عمیق باتری جلوگیری می کند. هنگامی که باتری ها برای مدت زمان طولانی تری ذخیره می شوند، باتری ها به طور خودکار تا حدی تخلیه می شوند که طول عمر مطلوب را تضمین می کند.

پهپاد نقشه برداری فانتوم 4 ورژن 2.0