آموزش تجهیزات نقشه برداری, نقشه برداری

برای توتال استیشن چه سه پایه‌ ای بخریم؟

سه پایه آلومینیومی لایکا

سه پایه های نقشه برداری معمولا برای ثابت و تراز نگهداشتن دوربین‌های مختلف مانند توتال استیشن، تئودولیت و ترازیاب به کار می‌روند. اما بین دوربین‌های نقشه برداری، توتال استیشن از حساسیت بیشتری برخوردار است. هم‌چنین وزن توتال استیشن نسبت به سایر دوربین‌های نقشه برداری بیشتر است. بنابراین توتال استیشن‌ها به سه پایه بهتر و محکم‌تری برای استقرار در نقاط مورد نظر نیاز دارند. در این مقاله یاد می‌گیریم برای توتال استیشن چه نوع سه پایه‌ای بخریم؟ پس اگر قصد خرید سه پایه نقشه برداری برای دوربین توتال استیشن خود را دارید تا انتهای مقاله با کارشناسان توپوکالا همراه باشید.

انواع سه پایه‌ های توتال استیشن:

سه پایه‌ها انواع مختلفی دارند و در برندهای مطرح تجهیزات نقشه برداری در سراسر دنیا تولید می‌شوند. معروف‌ترین و محبوب‌ترین سه پایه های توتال استیشن در برندهای تریمبل و لایکا با کیفیت بالا تولید می‌شوند.

  • جنس سه پایه: جنس سه پایه های توتال استیشن فایبرگلاس، چوبی و آلومینیومی است. معمولا در بین مهندسین نقشه بردار استفاده از سه پایه‌های فایبرگلاس رایج‌تر است. زیرا استحکام بالایی دارند و تحمل وزن انواع توتال استیشن ها را دارند.
  • تنظیم ارتفاع: سه پایه‌های دوربین توتال استیشن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند که جز مزایای آن ها به شمار می‌رود.
  • تعداد قفل: مورد دیگر که در هنگام خرید سه پایه توتال استیشن باید به آن توجه شود، تعداد قفل‌های سه پایه است. سه پایه های دو قفله بهترین نوع سه پایه هستند و از قفل‌های آن برای تراز نمودن دوربین توسط سه پایه می‌توان استفاده کرد.
  • صفحه پیلار: سه پایه های توتال استیشن با دو نوع صفحه پیلار گرد و مثلثی تولید می‌شوند. صفحه پیلار گرد فضای بیشتری را برای استقرار و سانتراژ دوربین در اختیار مهندسین می‌گذارند.

خرید سه پایه توتال استیشن از توپوکالا:

حال که با مشخصات یک سه پایه خوب و مناسب برای دوربین توتال استیشن آشنا شدید، فروشگاه معتبری را نیز برای خرید سه پایه توتال استیشن به شما معرفی می‌کنیم. توپوکالا بزرگ‌ترین، کامل‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری است که برای خرید سه پایه دوربین توتال می‌توانید به آن اطمینان کنید. در توپوکالا انواع تجهیزات نقشه برداری در برندهای ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب در بازار به فروش می‌رسند. تجهیزات نقشه برداری از حساسیت بالایی برخوردارند و توپوکالا ایمنی و سلامت محصول در حمل و نقل را برای شما تضمین می‌کند. هم‌چنین در توپوکالا می‌توانید تجهیزات نقشه برداری را با گارانتی، خدمات پس از فروش و آموزش رایگان تهیه کنید.

برای مشاهده سه پایه‌های موجود در توپوکالا و مقایسه مشخصات و قیمت بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *