توپو کالا

بررسی تخصصی دوربین توتال استیشن سندینگ مدل ARC5 PRO

توتال استیشن سندینگ

امروزه دوربین‌های توتال استیشن سندینگ به سبب کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب محبوبیت ویژه‌ای میان خریداران پیدا کرده‌اند. توتال استیشن سندینگ مدل ARC5 PRO  در حال حاضر بهترین و جدیدترین دوربین تولید شده توسط برند مورد نظر است. بنابراین انتظارات مهندسین از این محصول بسیار بالاست. در این مقاله تصمیم داریم دوربین توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO را به صورت تخصصی بررسی کنیم و ببینیم با توجه به انتظارات بالا، این محصول ارزش خرید دارد یا خیر؟

 

طراحی و کیفیت ساخت دستگاه

جعبه بسیار محکم و مقاوم دستگاه، کار حمل آن راحت و آسوده کرده است. درون جعبه دوربین شارژر، باتری، کاور باران و کارت حافظه به چشم می‌خورد. در قدم بعدی به طراحی دستگاه می‌رسیم. طراحی دستگاه توتال استیشن ARC5 PRO  مانند دیگر توتال استیشن‌های موجود در بازار است. و تفاوت چندانی ندارند. ARC5 PRO تلسکوپ بزرگ و دارای کیبورد دو طرفه آلفانومریک می‌باشد. روی دوربین دکمه برداشت سریع وجود دارد؛ که کار نقشه برداران را راحت تر نموده است. البته از پیچ‌های حرکت آهسته بر روی بدنه دوربین نباید غافل شد. 

در انتها به استاندارد محافظتی دستگاه می‌رسیم. توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO دارای استاندارد محافظتی IP65 است. در واقع مقاومت دوربین مورد نظر در برابر گرد و غبار بالاترین درجه است. اما در برابر آب مقاومت چندانی ندارد.

خرید توتال استیشن ARC5 PRO

نرم افزار و تکنولوژی‌های توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO

برد قرائت طول با لیزر ARC5 PRO بیشتر از 1000 متر است و این مورد جز مزایای دوربین مورد نظر می‌باشد. برد قرائت فاصله با منشور در دستگاه حدودا 5000 متر است.

دقت قرائت طول و فاصله با دوربین ARC5 PRO در حدود 2mm+2ppm و دقت زاویه‌ای آن 2 ثانیه واقعی است. بنابراین دقت این دستگاه نیز جز مزایای بسیار خوبی آن می‌باشد و آن را به دوربینی قوی و پر قدرت مبدل کرده است.

تکنولوژی‌های جدید و نو در توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO مشخص می‌کند که آیا این دوربین واقعا ارزش خرید را دارد یا خیر؟ در ادامه مقاله به معرفی تکنولوژی‌های دوربین مورد نظر می‌پردازیم.

بزرگنمایی تلسکوپ در دوربین ARC5 PRO حدود 30 برابر است. هم چنین کمپانساتور دو محوره دارد. و نسبت به تصحیح قرائت در دو جهت X و Y اقدام می‌کند. تصحیح قرائت در دو جهت از مزایای بسیار مهم سندینگ ARC5 PRO است. 

اما صبر کنید؛ هنوز مزیت اصلی را هنوز نگفته‌ایم. بهترین ویژگی توتال ARC5 PRO دارا بودن پردازنده‌ای مستقل برای EDM و ANGLE است؛ که به عملیاتی با صحت و دقت بیشتر منجر می‌شود. 

و سوپرایزی دیگر!!! اطلاعات عملیات نقشه برداری درون دوربین سندینگ RC5 PRO را بر خلاف سایر دوربین‌ها می‌توان به راحتی و با فلش تخلیه کرد. و دردسرهای کابل تخلیه را از بین برد.

باتری و شارژ ARC5 PRO

توتال استیشن سندینگ مدل arc5 pro-جعبه2

دوربین توتال استیشن ARC5 PRO مانند تمامی توتال استیشن‌های دیگر با باتری کار می‌کند. باتری ARC5 PRO قابل شارژ و ظرفیتی معادل  7.4v/3100mAh دارد. هم چنین توانایی 10 ساعت کار مداوم با باتری فول را داراست.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به تمام نکات قوت و ضعف دستگاه توتال استیشن ARC5 PRO اشاره کنیم. اگر به دنبال دوربینی با کیفیت و با هزینه مناسب می‌گردید، بهترین انتخاب ARC5 PRO از برند سندینگ است. ضمنا با خرید این دوربین دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش از توپوکالا دریافت می‌کنید.

برای مقایسه مشخصات و قیمت دیگر دستگاه‌های توتال استیشن سندینگ می‌‎توانید از طریق این صفحه اقدام کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *