توپو کالا

بررسی تخصصی گیرنده جی پی اس اطلس مدل A20 MINI

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده نقشه برداری-توپوکالا-در کاور2

گیرنده‌های جی پی اس مولتی فرکانس اطلس چند سالی هست که وارد بازار ایران شدند. و در همین مدت کوتاه میان مهندسان نقشه بردار جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کردند. اولین مدل اطلس جی پی اس A20 MINI است؛ که به گیرنده اقتصادی، کاربردی و ارزان قیمت معروف شده است. در این مقاله به بررسی تخصصی گیرنده مورد نظر می‌پردازیم. و به این سوال پاسخ می‌دهیم: آیا خرید گیرنده جی پی اس اطلس A20 MINI به صرفه و ارزشمند است و یا خیر؟

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده نقشه برداری-توپوکالا-لوازم جانبی

طراحی و کیفیت ساخت جی پی اس اطلس A20 MINI

در وهله اول بهتر است درباره طراحی دستگاه، متعلقات و جعبه دستگاه صحبت کنیم. دستگاه اطلس A20 در کیف کوچکی حمل می‌شود. درون کیف متعلقات دستگاه یعنی شارژر و سرپیچ ژالون قرار دارد. البته با خرید جی پی اس اطلس A20 MINI از توپوکالا ژالون و کاور دستگاه را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

پس از متعلقات و کیف گیرنده جی پی اس به طراحی دستگاه مورد نظر می‌رسیم. دستگاه A20 مینی وزن بسیار کمی دارد. بسیار خوش دست و سبک است. و در اصطلاح در جیب جا می‌شود. :))) در واقع مزیت اطلس A20 MINI وزن کم و سبک آن است. جنس بدنه جی پی اس از آلیاژ منیزیم است و گرما را به درون دستگاه راه نمی‌دهد. بنابراین دمای محیط روی مشاهدات و عملیات تاثیر ندارد. 

جی پی اس مولتی فرکانس A20 مینی تنها یک دکمه دارد؛ که وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه را بر عهده دارد. هم چنین روی بدنه دستگاه ماژول سیم کارت وجود دارد. که می‌توانید با قرار دادن سیم کارت در آن از اینترنت پر سرعت و 4G استفاده نمایید.

و در انتهای این بخش باید به استاندارد محافظتی دستگاه اشاره کنیم. استاندارد حفاظتی دستگاه اطلس IP67 می‌باشد. جی پی اس مورد نظر در برابر گرد و غبار حفاظت صد درصدی دارد. و در برابر آب نیز محافظت بسیار خوبی را داراست. بهتر است از جی پی اس اطلس در زیر باران استفاده نکنید. چرا که کارایی دستگاه را کاهش می‌دهد. 

هنوز برای خرید جی پی اس اطلس A20 MINI شک دارید؟! پس بریم برای ادامه توضیحات. 

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده

سخت افزار اطلس A20 مینی

گیرنده جی پی اس اطلس A20 دارای برد و پردازنده یونی کر unicore است. برد یونی کر جز پردازنده‌های بسیار با کیفیت در بازار می‌باشد.

نرم افزار و تکنولوژی‌های اطلس A20

اطلس A20 مینی از سیگنال‌های تمامی سامانه‌های ناوبری به خصوص سامانه جدید نسل سوم بیدو پشتیبانی می‌کند. دستگاه مورد نظر دارای 432 کانال است و با همین تعداد کانال عملکرد فوق العاده خوبی دارد. اما دستگاه‌های A20 پلاس با 965 کانال و A20 پرو با 1408 کانال از برند اطلس دارای عملکرد بهتری هستند. 

جی پی اس اطلس A20 دارای تکنولوژی تیلت IMU است. تیلت IMU با مزیت مصون بودن از میدان مغناطیسی زمین برای برداشت و پیاده سازی نقاط گوشه دیوار و مکان‌هایی که پوشش گیاهی زیاد است؛ مناسب می‌باشد.

ضعف دستگاه اطلس A20 مینی نداشتن رادیو است. بنابراین از این دستگاه نمی‌توان برای برداشت رادیویی استفاده کرد. اما مدل‌های دیگر اطلس رادیو دارند.

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده نقشه برداری-توپوکالا-کاور ضد آب

جی پی اس اطلس A20 مینی دارای WebUI است. و این مورد مزیت دیگری برای دستگاه مورد نظر است. با استفاده از WebUI می‌توان اطلاعات عملیات نقشه برداری را تخلیه کرد و مهندسان از مشکلات کابل تخلیه خلاص می‌شوند.

نرم افزار هماهنگ با دستگاه اطلس نرم افزار کاربرد پسند سورپرو و SURPRO است. نرم افزار سورپرو بسیار آسان و راحت است و به راحتی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. هم چنین نیازی به کد لایسنس ندارد و به راحتی در اختیار عموم قرار می‌گیرد. و روی چندین تلفن همراه قابل نصب است.

باتری و شارژ دستگاه اطلس

حالا برسیم به مزیت دیگری از خرید دستگاه جی پی اس اطلس A20 MINI. جی پی اس مورد نظر را با استفاده از شارژر تایپ سی و پاور بانک به راحتی می‌توانید شارژ کنید. باتری دستگاه اطلس در صورت شارژ کامل قابلیت 10 ساعت کار مداوم در حالت کینماتیک و 15 ساعت در حالت استاتیک را دارد. 

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده نقشه برداری-توپوکالا
جمع بندی

اگر تا به حال دستگاه جی پی اس نداشتید و فقط برای کار برونسپاری به دنبال جی پی اس ارزان قیمت هستید، بهترین انتخاب خرید جی پی اس اطلس A20 MINI است. دستگاه اطلس A20 مینی به عنوان دستگاه اقتصادی، ارزان و با کیفیت شناخته می‌شود. کار با دستگاه مورد نظر بسیار آسان و ساده است و به راحتی می‌توانید بدون آموزش از آن استفاده کنید.

با خرید دستگاه از توپوکالا از دو سال گارانتی و 5 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش جی پی اس بهره مند می‌شوید.

برای مقایسه قیمت و مشخصات جی پی اس های مولتی فرکانس اطلس می‌توانید از طریق این صفحه اقدام نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

جی پی اس مولتی فرکانس اطلس مدل Mini A20-گیرنده نقشه برداری-توپوکالا-در کاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *