آموزش تجهیزات نقشه برداری, توپو کالا, جی پی اس نقشه برداری

تفاوت جی پی اس های استونکس مدل S3 و S9

امروزه گیرنده های جی پی اس مولتی فرکانس در نقشه برداری کاربرد زیادی دارند. و در میان مهندسین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. انواع برندهای تولید کننده تجهیزات نقشه برداری، گیرنده‌های جی پی اس را در مدل‌ها و با ویژگی‌های مختلفی تولید و وارد بازار کرده‌اند. استونکس یکی از تولید کنندگان نام آشنا در صنعت تجهیزات نقشه برداری است. و گیرنده‌های آن در میان نقشه برداران جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است. گیرنده‌های استونکس مدل‌های مختلفی دارند. در این مقاله قصد داریم دو مدل از جی پی اس های استونکس S3 و S9 را با هم مقایسه کرده و تفاوت آن‌ها را بیان کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید جی پی اس استونکس:

میزان رضایت کاربران جی پی اس های استونکس بسیار بالاست. دستگاه‌های گیرنده استونکس کیفیت بالایی دارند. و نسبت به کارایی و خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت مناسبی دارند. جی پی اس های استونکس تمامی معیارهای یک گیرنده مناسب، کابردی و اقتصادی را دارند. که در این مقاله می‌توانید معیارهای یک گیرنده مناسب را مطالعه نمایید. فروشگاه توپوکالا اولین مرجع تخصصی فروش تجهیزات نقشه برداری در ایران می‌باشد. در توپوکالا انواع مدل‌های جی پی اس های استونکس به فروش می‌رسند. در ادامه به معرفی هر دو گیرنده S3 و S9 می‌پردازیم. مشخصات هر یک را بیان کرده و در انتها تفاوت بین جی پی اس های استونکس S3 و S9 را بازگو می‌کنیم.

 

جی پی اس استونکس S3:

جی پی اس S3 مولتی فرکانس و دارای 800 کانال است. S3 توانایی پشتیبانی از فرکانس‌های تمامی سامانه‌های ناوبری را دارد. دقت بسیار بالایی دارد و در محیط‌های چالشی عملکرد بی نظیری دارد. دارای تیلت IMU ژیروسکوپ است و از میدان مغناطیسی زمین تاثیر نمی‌پذیرد. جی پی اس S3 تکنولوژی‌های فوق‌العاده زیادی دارد که به بهبود عملکرد دستگاه کمک بسیاری می‌کنند. رادیوی داخلی گیرنده S3 دو طرفه است. و هم به صورت بیس و هم به صورت روور می‌توان از آن استفاده کرد. که در صورت اختلال اینترنت می‌توان به صورت رادیویی کار را انجام داد. گیرنده استونکس S3 با برد همیسفیر P40 از بهترین دستگاه‌های جی پی اس محسوب می‌شود. هم چنین این دستگاه قابلیت شارژ با شارژر تایپ سی و پاور بانک را دارد. بدنه دستگاه آلیاژ منیزیوم است و گرما را به دستگاه وارد نمی‌کند. بنابراین دما روی عملیات تاثیری نمی‌‎گذارد. جی پی اس استونکس WiFi و WebUI دارد که به راحتی می‌توان اطلاعات عملیات را از دستگاه تخلیه کرد.

جی پی اس استونکس S9:

گیرنده جی پی اس استونکس S9 شباهت بسیار زیادی به S3 دارد. مانند جی پی اس S3 دارای 800 کانال، مولتی فرکانس و قابلیت پشتیبانی از تمامی سامانه‌های ناوبری را دارد. تکنولوژی‌های گسترده آن مانند S3 کمک بسیار زیادی به افزایش دقت و صحت عملیات می‌کند. تیلت IMU دستگاه S9 از نسل جدید و ژیروسکوپ است. رادیوی داخلی گیرنده S9 دو طرفه به صورت بیس و روور می‌باشد. گیرنده استونکس S9 دارای برد و پردازنده P40 از همیسفیر است. سایر ویژگی‌های دستگاه مانند شارژ با شارژر تایپ سی و پاور بانک، جنس بدنه دستگاه و دارا بودن WiFi و WebUI نیز مشابه با جی پی اس S3 می‌باشد.

تفاوت جی پی اس های استونکس S3 و S9:

در واقع دستگاه جی پی اس S3 و S9 تقریبا مشابه یک دیگر هستند. اما یک تفاوت دارند که برتری دستگاه S9 را نشان می‌دهد. گیرنده S9 دقت بسیار بالاتری نسبت به جی پی اس S3 دارد. برای کارهای بسیار دقیق بهتر است از جی پی اس S9 استفاده کنید. اما از قدرت بالای جی پی اس S3 نیز غافل نشوید. در کل هر دو دستگاه از لحاظ کیفیت و قدرت با هم برابری می‌کنند. اما مزیت جی پی اس S9 به دقت بالاتر آن است.

 

جمع بندی تفاوت جی پی اس های استونکس:

در این مقاله سعی کردیم ب مقایسه دو مدل جی پی اس S3 و S9 بپردازیم. تا در انتخاب بهتر به شما مهندسین عزیز کمک کرده باشیم. شما می‌توانید وارد صفحه اصلی هر محصول شده و اطلاعات بیشتر هر یک را مطالعه نمایید. و پس از انتخابی دقیق خرید خود را انجام دهید. با خرید از فروشگاه اینترنتی توپوکالا دو سال پشتیبانی رایگان و خدمات پس از فروش برای جی پی اس های استونکس دریافت می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *