توپو کالا

گیرنده جی پی اس استونکس مدل S9 رو بخریم یا نه؟

گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس استونکس S9

گیرنده‌های جی پی اس استونکس در بازار ایران طرفدار و محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کرده‌اند. بازار جی پی اس های استونکس امروز بسیار داغ شده و عده زیادی به دنبال گیرنده‌های مختلف از این برند هستند. جی پی اس مدل S9 نیز یکی از انواع مختلف گیرنده‌های استونکس است. در این مقاله قصد داریم گیرنده مورد نظر را به صورت تخصصی بررسی کنیم. و به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید جی پی اس استونکس S9 ارزش دارد یا خیر؟

گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس استونکس S9

طراحی و کیفیت ساخت استونکس S9

در ابتدا بهتر است درباره جعبه و هار کیس محصول صحبت کنیم. استونکس S9 هاردکیس بسیار قوی، محکم و زیبایی دارد. درون جعبه محصول آنتن، متر دستی، شارژر تایپ C و سرپیچ ژالون، هولدر و کنترلر قرار گرفته است. 

طراحی استونکس S9 نیز بسیار زیبا و چشم گیر است. و در نگاه اول توجه‌ها را جلب می‌کند. وزن دستگاه کم است و خوش دست و به راحتی قابل حمل می‌باشد. جنس گیرنده‌ جی پی اس استونکس S9 از آلیاژ منیزیم است و این مورد جز مزایای خرید دستگاه مورد نظر می‌باشد. بدنه با جنس آلیاژ منیزیم گرما را به درون دستگاه راه نمی‌دهد. و روی مشاهدات تاثیری ندارد.

دکمه‌ای که روی دستگاه وجود دارد، برای روش و خاموش کردن به کار می‌رود. جی پی اس استونکس S9 دارای ماژول سیم کارت است و می‌توانید با قرار دادن سیم کارت در آن از اینترنت پر سرعت 4G و 5G استفاده بهره ببرید. درگاه اتصال آنتن نیز روی گیرنده وجود دارد.

گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس استونکس S9

در نهایت باید به استاندارد محافظتی جی پی اس استونکس S9 اشاره کنیم. گیرنده استونکس S9 دارای استاندارد حفاظتی IP67 است. جی پی اس مورد نظر در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارد. البته پیشنهاد می‌کنیم از این دستگاه زیر باران استفاده نکنید.

نرم افزار و تکنولوژی‌های جی پی اس استونکس S9

جی پی اس استونکس S9 از سیگنال‌های تمامی سامانه‌های ناوبری ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. دستگاه مورد نظر دارای 800 کانال برای ردیابی سیگنال‌ها به صورت مجزا است. نکته قابل تامل این است که هر چه تعداد کانال گیرنده بیشتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر و سریع‌تر است. اما تعداد 800 کانال نیز برای کارکرد خوب گیرنده مناسب می‌باشد.

جی پی اس S9 از تکنولوژی‌های فوق العاده و کابردی بسیاری برخوردار است. تکنولوژی مهم و کاربردی برای نقاط با دسترسی سخت، تیلت است. با استفاده از تیلت می‌توان نقاط گوشه دیوار و نقاطی که پوشش گیاهی متراکم است، به راحتی قابلیت برداشت دارد. نکته مهم و با ارزش برای خرید جی پی اس استونکس S9 تیلت IMU می‌باشد. تیلت دستگاه مورد نظر مصون از میدان مغناطیسی زمین است و باعث عدم تاثیر گذاری روی مشاهدات می‌شود.

تکنولوژی Swan سبب حذف سیگنال‌های تداخلی و بالا رفتن دقت عملیات نقشه برداری می‌شود. هم چنین دو تکنولوژی مهم SureFix و aRTK نیز برای افزایش صحت مشاهدات به کار می‌رود.

گیرنده جی پی اس استونکس S9 دارای رادیوی داخلی یک طرفه با برد 10 کیلومتری است. که در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد، قابل استفاده است.

از مزیت‌ها و قابلیت‌های دیگر گیرنده مورد نظر بلوتوث، WiFi و WebUI است. WebUI دستگاه برای تخلیه اطلاعات، آپدیت نرم افزار دستگاه و تغییر حالت برداشت با استفاده از تبلت، کامپیوتر و لپتاپ کاربرد دارد.

جذاب ترین و بهترین نرم افزار گیرنده سورپد است. جی پی اس استونکس S9 با نرم افزار سورپد مطابقت دارد. سورپد نرم افزاری کامل با تمامی پنل‌های کاربردی و کاربر پسند است و استفاده از آن بسیار راحت و آسان می‌باشد. 

گیرنده جی پی اس مولتی فرکانس استونکس S9

سخت افزار دستگاه استونکس S9

اگر هنوز هم نسبت به خرید جی پی اس استونکس S9 شک دارید، در این قسمت شک شما به یقین تبدیل می‌شود. برد و پردازنده دستگاه S9 متعلق به همیسفیر آمریکا و از نوع P40 است. نا گفته نماند که بهترین برد در بازار همیسفیر و قدرت مند ترین نوع آن P40 می‌باشد.

باتری و شارژر گیرنده استونکس S9

باتری دستگاه استونکس از نوع لیتیومی است. و توسط شارژر تایپ C و پاور بانک قابل شارژ می‌باشد. در صورت شارژ کامل دستگاه تا بیش از 12 ساعت توانایی کارکرد مداوم و پیاپی را دارد.

جمع بندی خرید گیرنده استونکس مدل S9

مدل S9 جز گیرنده‌های جدید از برند است و قدرت و کیفیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله سعی کردیم تمامی جوانب دستگاه را بررسی کنیم. و موارد تاثیر گذار برای انتخاب و خرید دستگاه را توضیح دهیم. با خرید جی پی اس استونکس S9 از توپوکالا ژالون و کاور گیرنده را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. هم چنین شامل آموزش رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و نامحدود و دو سال ضمانت می‌شوید.

برای مقایسه قیمت و سایر مشخصات دیگر گیرنده‌های استونکس می‌توانید از این لینک اقدام کنید. هم چنین در این مقاله می‌توانید مقایسه دو نوع جی پی اس استونکس S9 و S3 را مطالعه نمایید و تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *