آموزشی, توپو کالا, لایکا Leica, نقشه برداری

دوربین توتال استیشن لایکا

توتال استیشن لایکا

توتال استیشن:

دوربین توتال استیشن لایکا ، امروزه با پیشرفت علم نقشه برداری، طول‌یاب‌ها و تئودولیت‌ها ترکیب شده و توتال استیشن‌ها ساخته شدند. اساس کار این دوربین‌ها و تکنولوژی آن‌ها، کار نقشه برداران را راحت‌تر کرده و از مشکلات قرائت‌های طول، زاویه و محاسبات استادیمتری رهانیده است. توتال استیشن‌ها با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که دارند می‌توانند مختصات نقاط را در لحظه نمایش دهند.

دوربین‌های توتال استیشن لایکا:

دوربین‌ توتال استیشن لایکا، ساخت کشور سوئیس و کمپانی هگزاگون هستند. این دوربین‌ها به دلیل تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن‌ها و کیفیت بالا جز پر فروش‌ترین دوربین‌ها در ایران به شمار می‌روند.


کار با توتال استیشن لایکا:

کار با توتال استیشن‌های لایکا بسیار آسان بوده و به همین سبب کاربر پسند هستند. نرم افزار راحت و منوهای فوق‌العاده آن، نقشه برداری را برای شما عزیزان لذت‌بخش می‌نماید. نرم‎افزار آن انواع عملیات‌های نقشه برداری شامل برداشت، پیاده سازی، ترفیع، و …. را شامل می‌شود.


انواع توتال‌های لایکا:

نسل پیشرفته آن‌ها دارای لیزر اسکنر است که به سری Nova معروف است. انواع موتورایز و غیر موتورایز، که قابلیت چرخش خودکار دارند. انواع لیزردار و بدون لیزر، که قابلیت نشانه روی از طریق نور لیزر را دارند. نسل‌های جدید دوربین‌های لایکا به دلیل قیمت بسیار زیاد و تحریم‌ها وارد ایران نمی‌شوند.


انواع توتال‌های لایکا در ایران:

نوعی از دوربین‌های توتال استیشن لایکا در دو سری TC و TS ساخته می‌شوند، که تحت عنوان دست دوم و کار کرده وارد ایران شده و به فروش می‌رسند.


دقت و صحت لایکا:

دقت و صحت توتال استیشن‌های لایکا بسیار زیاد بوده و برای کارهای دقیق، میکروژئودزی و نقشه برداری ژئودتیک که به دقت زاویه 1 تا 3 ثانیه نیازمندند، بسیار مناسب است.


لایکا در توپوکالا:

شما نقشه برداران عزیز می‌توانید انواع دوربین‌های توتال استیشن لایکا به صورت دست دوم را از سایت توپوکالا با بهترین خدمات و گارانتی خریداری نمایید.

 

سارا شحیطاوی

کارشناس ارشد ژئودزی

برخی از توتال استیشن های لایکا در فروشگاه توپوکالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *